FANDOM

Ten artykuł zawiera ogólne porady, jak zacząć grać i radzić sobie na naszym kontynencie. Wiele porad może tutaj być oczywistych, ale nie zawsze każdy o tym pamięta, dlatego zbierzemy je w jednym miejscu, byś na spokojnie mógł sobie wszystko przyswoić. 

O czym należy pamiętać?

  • Nim wyjdziesz z miasta, za każdym razem zadbaj, by mieć błogosławieństwo u Kapłana! Dzięki temu nie stracisz swojego poziomu doświadczenia.
  • Noś przy sobie chociaż mały zapas run! Nigdy nie wiesz, w jakiej sytuacji się znajdziesz. Mógłbyś się gdzieś zaklinować i potwory bez problemu wykorzystają tę okazję.
  • Pamiętaj, że jak zaatakujesz jednego potwora, nie jest powiedziane, że reszta będzie się tylko przyglądać.
  • Bandyci na początku gry są najbardziej opłacalnym expowiskiem ze względu na małą ilość życia i aż 4 pkt doświadczenia za jednego zabitego. Na spokojnie możecie na nich dobić około 12 poziom.
  • Mimo, że niektóre potwory mają dużo punktów życia, mogą być przykładowo wolne. Wykorzystując tę wadę można expić bez większych zużyć runek. 
  • Czasami są miejsca, gdzie możesz wskoczyć na wzniesienia i wtedy potwory nie mogą się tam dostać. Ogólnie rzecz biorąc jest to jakieś rozwiązanie, ale niekoniecznie efektywne.
  • W broniach bonusy odnoszą się do SZANSY na dany efekt!
  • Misje opłaca się robić! Odblokowują one dostęp do różnych obszarów a także pozwalają trochę zarobić.
  • Znajdź sobie gildię! W ekipie gra się raźniej! Przy okazji będziesz miał dostęp do dodatkowych opcji, pomocy.
  • W grze mamy dostępny początkowy plecak pod komendą /backpack lub /plecak
  • Sprzedając itemy do questów można zarobić dużo złota.
  • Nim wyrzucisz dany przedmiot, sprawdź, czy może nie opłaca Ci się go sprzedać. Na pewno zarobisz więcej niż za oddanie itemów do Kupca.
  • Jeśli czegoś nie wiesz, zapytaj na czacie. Helper na pewno odpisze, tylko nie pytaj: Gdzie są patyki? To pytanie boli...
  • Do Stolicy możesz się dostać tylko przez teleportację u danego NPC(balony).
  • U Bankiera od 30 poziomu macie dodatkowy dostęp do Enderchest za pośrednikiem NPC.
  • Nie wylogowuj się z PVP, jak już coś chcesz zrobić, uciekaj. Znajomość mapy może Ci w tym pomóc.
  • Każdy procent w zbroi się liczy... 

Podsumowując, jeśli mniej więcej dostosujecie się do powyższych zasad, już jesteście dobrymi graczami. Dorzućcie do tego zdrowy rozsądek, trochę ryzyka, humoru, szczyptę dystansu i wtedy myślę, że nikt nie będzie miał problemów z normalną grą.